افتتاح سه پروژه کلانِ عمران شهری شیراز


: 1226

دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در سفر خود به شیراز پروژه تقاطع سه سطحی شهدای کشن به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی جنوب کشور، تقاطع شهدای انقلاب و ایستگاه خط یک مترو امام حسین (ع) را افتتاح کرد.

شهردار شیراز در آیین افتتاح تقاطع سه سطحی شهدای کشن که با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت: تقاطع شهدای کشن به طول مجموعا ۵ هزار و ۵۳۰ متر احداث شده است. این پروژه از ابتدای کلنگ زنی در سال 94 تا پایان سال 96 حدود 37 درصد پیشرفت فیزیکی داشته از ابتدای امسال تاکنون با 63 درصد پیشرفت، توسط شهرداری شیراز تکمیل و با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

حیدر اسکندرپور با اشاره به اینکه این تقاطع سه سطحی شامل ۹ رمپ، ۷۲ ستون و ۶۸ هزار متر مکعب بتن‌ریزی است، افزود: برای ساخت این تقاطع ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است . 

شهردار شیراز اضافه کرد: تقاطع شهدای کشن که بزرگترین سازه عمران شهری جنوب کشور است، نقشی اساسی در توزیع ترافیک ورودی به شیراز دارد و مسیر دسترسی به کمربندی، بولوار رحمت، امیرکبیر، مطهری جنوبی و خیابان میثم را برای شهروندان فراهم می کند.

همچنین با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری تقاطع غیر همسطح شهدای انقلاب شیراز افتتاح شد.

شهردار شیراز در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه گفت: تقاطع غیرهمسطح شهدای انقلاب (جوادیه) به طول ۶ کیلومتر به صورت شبدری کامل و با هزینه اجرا و تملک ۶۰ میلیارد تومان در راستای تکمیل بزرگراه کوهسار مهدی (عج) و رینگ پیرامونی شهر شیراز انجام شده است.

مهندس اسکندرپور ضمن اشاره به اینکه با احداث پروژه شهدای انقلاب حدود ۴ هکتار درختکاری به فضای سبز شهری کلانشهر شیراز افزوده شده، افزود: افتتاح این پروژه نقش مهمی در توزیع ترافیک در جاده‌های شمال غربی شیراز به ویژه بزرگراه‌های کمربندی و بلوار‌های آیت‌الله محلاتی، دکتر حسابی و صنایع دارد.

بر اساس این گزارش در پروژه تقاطع غیرهمسطح جوادیه بیش از یک هزار و ۴۶۸ تن آرماتوربندی، ۵۹ هزار متر مربع آسفالت، ۴۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع قالب بندی، ۲۱ هزار و ۸۰۰ مترمکعب بتن ریزی و بالغ بر ۶۳ هزار مترمربع عملیات زیرسازی، ۱۵۷ هزار مترمکعب خاکریزی، ۳۰ هزار مترمکعب پی کنی و خاکبرداری و ۲۸۱ تن گاردریل انجام شده است.

آدرس ارتباطی ما

آدرس دفتر :  شیراز ، بلوار آزادی ، کوچه 21 ، ساختمان پگاه ، واحد 7

موبایل : 09173117499 و 09171155713

ایمیل : info@betonpaydar.com